Wednesday, 27 April 2011

Lovely times

Ohoh mikä pääsiäisviikonloppu!! Meni aivan liian nopeasti ja olis voinut vielä tehdä vaikka mitä..vaikkapa nukkua :) Tuli käytyä ystäviä tapaamassa ja sedän 60-vuotis juhlissa ja aivan upeissa tupareissa ja tallillekin kerkesin...tais se kotona oleminen jäädä taas kerran vähäiseksi mutta taitaa vanhemmat olla jo siihen tottuneita(kait).. pesin sentään auton =P  ja aurinko paistoi ja oli LÄMMIN!! mulle taas kerran tää kevät tuli hieman yllätyksenä..muistaakseni vielä pari viikkoa sitten kävelin Uggit jalassa ja talvitakki niskassa ja tänään kävelin jo melkein t-paidassa...nukuinko mä jossain vaiheessa vähän liian kauan vai miten tässä nyt taas näin kävi?? Noh, en voi muuta sanoa kuin että oli aivan ihana pääsiäisviikonloppu(paitsi että se poikaystävä taas puuttui kuvioista)! Lisää näitä Kiitos Tack!


Mr Moos decided to take a swim in front of my aunts and uncles house :)

Oh my goodness what a Easter holiday!! 4 days off and  did so much I don't think I've really rested at all =) There were housewarming parties and birthday parties and friends to see, coffees to drink, stables to clean and so on, but I've had so much fun =) think the part of hanging at home with the parents was the only part that got cut a bit short, but I did wash the car so hope that makes up for something =) The best part was that it was sunny almost all weekend long and it was WARM!! in April!! I must have overslept or something, cuz I remember still wearing my super duper Uggs like last week...and now I'm almost down to flip-flops..ok, so not quite, but almost..soonish..But all in all, a perfect weekend (except for the fact that boyfriend wasn't there) more of these warm nice days off!! yes PLEASE!

No comments:

Post a Comment