blev kanske en muffins eller två för mycket, men what the heck, springer av det imorgon då ;-)
I dag började vi dagen med en 6,5km lenk med endast en gå paus för att jag höll på att tappa andan... och sedan gjorde jag scrambled eggs för första gången i mitt liv och gisses va de var enkelt och snabbt! och gott! :) resten av dagen spendera vi här..på soffan med att titta på diverse tv program..skön söndag!
tack och god natt!
had a muffin or two too many I think...but what the heck, I'll run them off tomorrow ;-)
This day we started of with a 6,5 km run followed by scrambled eggs(that I made for the first time and it was surprisingly easy and fast and good) and bacon :P The rest of the day we spent happily on the couch watching tv...perfect sunday!
Thank you and good night!

No comments:
Post a Comment