Friday, 17 June 2011
Jet lag
Mulla on jet lag, ei mitenkään ihmeellistä, mutta väsyttävää. Päivällä energiaa on vaikka muille jakaa, illalla meinaan nukahtaa seisaalleni, mutta yöllä herään pirteänä kuin peipponen viideltä tai kolmelta aamulla...kait tää tästä pikkuhiljaa helpottaa, mutta hyvät yöunet olis nyt hakusessa! Viikko on tähän mennessä mennyt vähemmän stressaten kun mitä luulin. Kämppä on pakattu pahvilaatikoihin, kamaa on heitetty pois ja annettu vaatteita UFF:lle pari jätesäkillistä ja olen jopa ehtinyt nähdä ystäviä joka ilta :) Tiistaina kävi vanha ystävä joka asuu tällä hetkellä Lontoossa, keskiviikkona vietimme ihanan leppoisaa viini ja napostelu-iltaa "melkein" naapuireiden kaa ja tänään kävin töiden grilli-illassa Espoossa. Huomenna yritän nähdä kummityttären äitiä jolla synttärit tänään(Grattis M!!) ja illalla Suvilahteen Kuningassoundiin. Lauantaina on pomoni hautajaiset, hän menehtyi kaksi viikkoa sitten syöpään.. :( ja sunnuntaina muutto...siinä sit meni se eka viikko kuudesta(kunnes näen taas muruni).
Nyt hyvää yötä!
I have jet lag..which is not really a surprise, but man am I tired. I'm a freaking Duracell bunny during the day but when evening comes I could fall asleep standing, but then I wake up as an early bird at 5am...or 3am...I know it will get better, but a good nights sleep is on the list of things I want. This week has been less stressful than I thought. Have packed the apartment into boxes, donated two big bags of cloths to charity, and have had time to see friends almost every evening. Tomorrow I'll go and visit my dear friend who's birthday it was today and later in the evening I'm heading for a summer happening where there's some good music and maybe some dancing :) On Saturday it's the funeral of my boss who passed away two weeks ago in cancer :( and on Sunday it's the big Move. Gotta give it up for my brother who finds the time and energy to always move me from one place to another. Hope it won't be that many time anymore :) And then the first week of six has past, six until I see my Muru again..
Well, off to sleep now! Night!
L
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment