Tuesday, 24 May 2011

Stavanger,London and ash clouds...

Ei ei ei!!!! ei mitään tuhkapilviä tänne KIITOS!!! ei taas!!!! viime vuonna jäi Amsterdam näkemättä ja tammefan jos loma Nykissä G:n luona jää pitämättä niin en tiedä mitä teen...uutisia ja tuhkakarttoja tutkaillaan koko ajan...

Noh, ei kannata murehtia kun ei kuitenkaan asialle vielä mitään voi! Viime viikko meni nopeasti ja taas tuli maanantai. Tiistaina lensin Stavangeriin työmatkalle ja keskiviikon istuin pääkonttorillamme kokouksessa(kuulostaa paremmalta kuin mitä se on...) ja lensin sitten illalla takaisin Helsinkiin. Kotona olin puoli kahden maissa illalla....ja aamulla takas konttorille puoli ysiks...vähän oli väsymystä takaraivossa. Perjantaina lensin töiden jälkeen Lontooseen tapaamaan taas G:tä ennenkuin hän lensi kotiin sunnuntaina. Lontoosta emme tainneet nähdä kauheasti kun tuli nukuttua suurin osa ajasta kun molemmat olivat ihan loppu slut =D mutta ainaskin söin fish&chipsejä 3 päivää putkeen..go me go!!

Nyt perjantaina olisi tarkoitus aloittaa kahden viikon loma lentämällä New Yorkiin G:n luokse mutta aamusta alkaen olen istunut pelon kouraisemana kun Islannissa on taas purkautunut tulivuori...ja mun pitäisi lentää Kööpenhaminasta Islannin kautta jenkkeihin...sormet ja varpaat ristissä että tämä pilvi ei pilaa lomasuunnitelmia!!!!

Nyt aika painua pehkuihin, ilta vietetty kavereiden luona ja huomenna tulee ihania yövieraita kylään :))))

nati natt







No no no!!!! not again!! go away you damn ash cloud!! Last year I didn't get to see Amsterdam and don't dare to ruin my vacation in NY!!! keeping an eye on the news and just hoping for the best!!


But, last week went really really fast!! On Tuesday I flew off to Stavanger and sat in a meeting the whole of Wednesday and flew back late night. Was back in bed at 2.30am on Thursday morning and had to get back up to go to the office the same morning at 8:30am...you could say I was a BIT tired...


Then on Friday I got to fly to London to meet up with beloved G and spent the weekend with him there before he flew back on Sunday. Didn't get to see much of London as we spent most of the time sleeping, both dead tired from the past weeks work loads...but at least I got to eat fish&chips three days in a row =D  go me GO!! not getting into my summerbody 2011 with these eating habits...


On Friday I'm supposed to start my vacation with flying to New York from Copenhagen via Iceland...just not looking at all good with this damn volcano erupting.. . trying to keep an positive mind, but after last years catastrophe I have a hard time to relax... but just have to keep fingers and tows crossed that all will work out and I will be in NY with G in less than 5 days!!! :)))


Ok, have to head for the dreamworld now, night night!!

No comments:

Post a Comment