Vitsit mikä ihana viikonloppu!! aurinko on porottanut ja on ollut lämmintä ja minä olen saanut aivan sika paljon tehtyä!!
Vaikka nukuin perjantai-lauantai välisenä yönä 12 tuntia :)) Tässä on ehditty käydä aamulenkillä, siivota kämppä, pesty pyykkiä, pakattu laatikoita(kun se muuttokin on tulossa ja kotona olen ennen sitä hyvin hyvin vähän..suck och pust) käyty Kaapelitehtaalla
Kierrätystehtaalla koska
Eva oli siellä myymässä ja sain nähdä häntä perheineen :) tuli pari ostostakin matkaan mukaan :)) Kokonaisuudessaan ihana viikonloppu, paitsi että ikävä poikaystävän perään kasvaa vaikka näemmekin jo 8 päivän kuluttua, mutta takan onkin monta viikkoa sitten viimeksi...mutta tähänkin tulee kohta muutos ;-)
Kaikille äideille hyvää äitenpäivää! omalleni erityisesti <3!!
 |
| Organica.fi |
 |
| Härlig kjol sydd av Eva av organiskt tyg, jätte vackra och jätte mjuka och sköna tyger |
Oh what a wonderful weekend again!! The weather ha been sooo nice and sunny and warm and I've got A LOT done!! Even if I did sleep for 12 h during Friday-Saturday night :)) I've gone for a morning run, I've washed laundry, cleaned the apartment, packed some boxes(as the move out of this apartment is closing up and I'm not really at home that much..) and then I went to this Recycling Factory Event as my friend Eva was there selling her items, bought a couple of items maybe too :)) All in all a good weekend! Except for some downer moments when missing my bf even if I get to see him in 8 days, there's still some long weeks behind us..but soon even that will change ;-)
Wish all mums a nice Mothers day!! mine especially!
Ljuvliga bilder, du är skicklig med kameran Leena min! Puss
ReplyDelete